Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

offert står inte vid utskrift 2008-10-03 20:08
Jag har problem med att när jag skriver en offert så står det inte offert längst upp. och texten "offerten giltig till" står inte heller. rutan vår referens står mitt namn i ibland... någon som vet vad felet är?
 Skrivet av:  Klas Johansson IP: 213.66.221.148



Svar: offert står inte vid utskrift 2008-10-03 20:29
Ordet offert tillhör en av tilläggsmodulerna. Denna modul fanns inte från början utan har tillkommit senare. Normalt fylls nya ord på i "ordlistan" undan för undan, men det är möjligt att ordet offert har misats.

Gå till Registervård/Övriga register/Språk där finns hela "ordlisten" som består av flera sidor - tryck på "nästa sida" till dess att Du jhittar ordet "offert" - skriv ordet "Offert" i det tomma fältet.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.184.121



Svar: offert står inte vid utskrift 2008-10-04 15:46
Tack för hjälpen det löste sig bra. mitt nästa problem blir att den inledande offert texte hamnar för långt åt vänster.. lösning?
 Skrivet av:  Klas Johansson IP: 213.66.221.148



Svar: offert står inte vid utskrift 2008-10-11 07:49
Vi kollade upp detta och förstod att Du hittat en s.k. bug. Just den raden flyttar sig inte som övriga. Detta är fixat i den allra senaste versionen av UNI_BAS. Den versionen finns i Beta-version. Om du vill får Du gärna ladda hem den versionen - kontakta i så fall oss per telefon.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.184.121




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
10 + 10 =