Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Registrering av betalning från kund 2007-08-12 21:05
Har ett problem vid registrering av inbetalning ifrån kund. Då jag ska göra denna registrering så funkar det första rundan. Är jag sedan kvar för att göra nästa registrering så faller det. Scenario: Jag väljer vilken kund som betalat in. Väljer inbetalningssätt (1930). Sen finns det inget belopp i följande rutor på vad fakturan är på. Jag går ur "betalning ifrån kund" och går tillbaks igen. Gör samma procedur igen och då finns beloppet och inbetalning kan registreras. Detta är har börjat sedan den nya versionen av programmet med omvänd moms.

What is the problem?

/Pontus
 Skrivet av:  Pontus Löfdahl IP: 217.210.167.184



Svar: Registrering av betalning från kund 2007-08-12 21:21
Vi har den senaste månaderna gjort ganska stora förbättringar av UNI_BAS. Stora förändringar kan ibland medföra att det smyger in sig mindre felaktigheter i den tidigaste versionen. Detta kan vara en sådan felaktighet. Ladda därför ner en ny uppdatering, då ska felet vara åtgärdat. Har just testat den senaste versionen och jag kan inte återskapa det fel Du beskrivit.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.36.41



Hur bokför jag en belåningsfaktura 2008-11-16 12:36
Hur bokför jag manuellt en inbetalning av kund via belåningsföretag med provision i SPCS-administration?
 Skrivet av:  Marie-Louise Engdahl IP: 213.66.134.180




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
3 + 6 =