Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Ny installation 2007-07-08 00:23
Hejsan det är så att jag har haft en data krash och behöver installera om unibas men efterso jag inte har kvar den filen jag laddade ner medmin licens så verkar det ju inte funka. Testade att ladda en demo på eran hemsuda för att sedan importera säkerhets kopieringen men då säger den ju att jag har fel program verision... hur kan jag göra för att få den ver som min licens funkar till
mvh niklas

UNICELL har ändrat rubriken på denna tråd. Den ursprungliga rubriken "Dator krash" är uppseendeväckande men har inte med programmet att göra och kan missuppfattas i detta sammanhang.
 Skrivet av:  Niklas Andersson IP: 90.228.232.99



Svar: Ny installation 2007-07-08 09:14
Om Du har serviceavtal som kostar cirka 35 kr per månad (400:- per år), så ingår det fria uppdateringar i det priset. Om du inte har serviceavtal då spar Du 35 kr men måste då själv göra en kopia av den ursprungliga filen.

Om Du inte har någon kopia eller vill ha den nyaste programversionen, kan Du köpa en uppdatering till senaste version som kostar 400:- kr.

Alternativt kan Du teckna ett serviceavtal för 400:- (1år). För att kunna teckna ett serviceavtal måste man ha en programversion som inte är äldre än 6 månader. Om Din programversion är äldre än så, måste Du först köpa en uppdatering till senaste version innan Du kan teckna ett serviceavtal.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.240




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
10 + 9 =