Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

unibas mini 2007-03-08 16:26
Hej igen. För att få unibas mini måste jag alltså ladda ner unibas till kostnaden av 1562 kr? Som det såg ut tidigare så skulle det kosta 460.

Mvh Victoria
 Skrivet av:  Victoria IP: 213.65.142.159



Svar: unibas mini 2007-03-08 17:07
Liten missuppfattning. Jag skrev:

"Ladda ner UNI_BAS - man får då i nedladdningen BÅDE UNI_BAS-standard och UNI_BAS-mini i ett och samma paket. När Du väljer UNI_BAS-mini för första gången, då görs en kopia av Testbolaget som sedan direkt konverteras till en UNI_BAS-mini-fil. Därefter kan man varje gång man startat UNI_BAS, välja vilken del man vill titta på.

För den som vill köpa UNI_BAS:
Var noga med att Du befinner Dig i "rätt" del av UNI_BAS. Tryck på knappen "Köp UNI_BAS" och följ sedan instruktionerna på skärmen."

Detta betyder att Du gör 1 (en) nedladdning och får ner 1 program som har 2 "ansikten". Nedladdningen som sådan kostar ALDRIG något. När Du startar programmet får Du välja hur Du vill att programmet ska se ut denna gång - Välj Mini och Du kan då titta på Mini denna gång. Nästa gång Du startar programmet väljer Du Standard och Du kan då se hur det ser ut.
En vacker dag vill Du kanske köpa Mini (eller standard). Då gäller följande:
För den som vill köpa UNI_BAS:
Var noga med att Du befinner Dig i "rätt" del av UNI_BAS. Tryck på knappen "Köp UNI_BAS" och följ sedan instruktionerna på skärmen."
Du behöver inte oroa Dig - det är i det närmaste "idiotsäkert" - man kan inte köpa UNI_BAS av misstag.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.240



Svar: unibas mini 2007-03-11 10:23
Tack! Såg att man kan välja att köpa enbart unibas mini. Kollat programmet riktigt nu och tycker det är enklare nu än tidigare. Kommer att ladda ner det! Tack så mycket! Det är verkligen enkelt och jag kan INGENTING om bokföring.

Victoria
 Skrivet av:  Victoria IP: 213.65.142.159




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
7 + 4 =