Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

frågor o svar 2007-02-10 23:26
inte mycke till liv på detta forumet............svaras det så är det
lite halv hjärtat o mycke spydigheter från unicell tycker jag

UNICELL´s kommentar:
"inte mycke till liv på detta forumet....." - På 42 dagar (sedan den 1 januari i år) har vi haft 126 inägg - i snitt 3 per dag (lördagar/söndagar inräknat). Jämfört med SPCS´s, Xor`s, Edisons, Mamuts, Hogias forum är våra 126 inlägg just 126 fler än deras sammanlagda antal inlägg i deras forum under samma tid. Inte illa tycker vi!

Av dessa 126 inlägg har vi på UNICELL själva svarat på de allra flesta. De inlägg vi inte svarat på är de inlägg vi INTE SKA svara på - alla andra har vi svarat på. I de flesta fall har svaret inte dröjt över 12 timmar. I många fall har svar kommit inom 1 timma och i något fall har svaret dröjt mer än 24 timmar. I snitt har varje inlägg fått mer än 1 svar från oss - minst 126 svar från UNICELL på 42 dagar.

Nisse "nomail" får självfallet ha synpunkter här i vårt forum - även om Du vill vara anonym, men vi skulle förstås uppskatta att få veta vilket forum som Du använt som jämförelse. Du får gärna återkomma med den uppgiften. Detta stycke kan kanske ses som ett exempel på vad Du kallar för "spydigheter". Vi lämnar vårt forum fritt för Dig att uttrycka Dig - även om Du är nedsättande i Din kritik. Vi förbehåller oss å andra sidan rätten att svara med samma mynt.






 Skrivet av:  nisse IP: 83.142.1.151



Svar: frågor o svar 2007-02-11 00:12
Programmen funkar väl så bra så att det inte behövs så mycket frågor och inte skall man väl begära att man måste få svar på helgen? :-)

Btw så "råkade" jag bokföra en försäljning av energiprodukter (12 %) med 25 % moms och har lite svårt att få det att bli okey igen så jag lär väl återkomma och räknar med att som vanligt få snabba och korrekta svar.
 Skrivet av:  Niclas_B IP: 217.210.31.182



Svar: frågor o svar 2007-02-11 02:11
Hej!

Vi har alla olika sätt att uttrycka oss och jag är helt säker på att Unicell inte vill skrämma bort användare.

Även om svaren ibland varit lite, eh, oväntade (!) så är jag säker på att det inte är illa ment, men kanske illa formulerat.

Vad gäller forat, så tycker jag att det är rätt hög aktivitet. Unicell svarar ofta på frågorna, även om de kommer från personer som inte har serviceavtal. Med serviceavtal kan man ofta få hjälp tom på helgerna. I övrigt så är forat mest tänkt för oss användare som en kanal för att ge varandra goda (eller dåliga) råd.

Som jämförelse kan du kolla de diskussionsforum som finns hos SPCS, Hansa, etc.....
DVS om du kan hitta något forum....


/ Lars Bergström
 Skrivet av:  Lars B IP: 213.67.229.46




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
8 + 7 =