Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

forumet 2006-07-03 12:19
Tycker att ni har ett bra forum, men det skulle vara ännu bättre om ni delade in det i olika kategorier så att man inte behöver sitta och bläddra igenom allt för att hitta ett svar.
Det är ju inte så svårt att få till.
 Skrivet av:  jeanette IP: 81.231.236.253



Svar: forumet 2006-07-03 19:37
Tack för Ditt inlägg - Du har helt rätt.
För några veckor sedan var det ett liknande inlääg - hittar inte det just nu !!! ::))
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 81.229.118.248



Svar: forumet 2006-07-04 11:34
nä, där ser du! :-)
och en sökfunktion skulle heller inte skada :-)
Det börjar ju bli en del frågor och svar här inne och det minimerar ju ert arbete om man faktiskt HITTAR svaret själv.

Mvh// Jeanette
 Skrivet av:  jeanette IP: 81.231.236.253



Svar: forumet 2007-09-09 18:05
Jag har också tyckt att det här forumet är otroligt jobbigt att leta på. Har undvikit det i den mån det gått, men i ren desperation gjorde jag ett besök här i dag och kom nu på två saker som faktiskt underlättar mycket:
Flikar och Windows egen sök (Ctrl +F)
Man kan använda sig av flikar om man har Internet Explorer 7 eller, som jag, använder Firefox. Du öppnar varje länk i en ny flik, det innebär att när du läst svaret så stänger du bara fliken och slipper tiden det tar innan "huvudsidan" laddas på nytt och dessutom skickar upp dig till de första rubrikerna i listan så att du aldrig har en aning om på vilken rad du läste sist.
Trycker man på Ctrl + F (samtidigt) så kommer en liten sökruta upp och du kan skriva in ordet du söker efter där och söka i all text på aktuell sida, till exempel i rubrikerna, både uppåt och neråt. Dessa två små tips kan man ju använda sig av tills problemet är löst från Unicells sida...

MVH Mimmi
 Skrivet av:  Maria Westgård IP: 90.230.147.126




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
4 + 4 =