Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

kan inte ange pris i faktura 2006-06-11 14:02
Jag har ett (korrekt) upplagt artikelregister och när jag försöker skapa en kundfaktura och jag har angett samtlig info även då valt artikel samt antal (A-priset är redan angivet). Netto beloppet stämmer och jag accepterar den text som föreslås (artikelns namn). Väljer sedan att spara rad och får en fråga "Du har inte angett pris. Vill du sälja gratis?"? Jag trycker Återgå (för jag vill gärna ha betalt för mina tjänster) och unibas markerar A-pris fältet där jag ser att det står ett pris angivet.

Jag kommer inte förbi detta moment. Vad gör jag för fel?? Eva
 Skrivet av:  eva IP: 83.249.214.220



Svar: kan inte ange pris i faktura 2006-06-11 21:58
Sitter med samma problem! offrar hela kvällen på det, Tyvärr svarar ingen på support telefonen. Hoppas att jag kan få svar via forumet.

UNICELL´s kommentar:
Beklagar att vi inte svarade i telefon söndag kväll kl 19.04. Vi brukar svara även kvällar och helger eftersom vi normalt sett vidarekopplar till någon av våra mobiler. Söndag kväll var lite specielllt - vi kunde tyvärr inte besvara Ditt samtal.
 Skrivet av:  benka IP: 62.20.218.118



Svar: kan inte ange pris i faktura 2006-06-12 08:22
Du har råkat ut för en bug som visserligen är åtgärdat för en tid sedan, men där vi i vissa fall måste göra en liten korrigering i Din datafil. Vi kan normalt göra denna korrigering via telefon, Du får därför gärna ringa oss.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 81.235.248.7




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
3 + 4 =