Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Uppsägning av avtal? 2014-11-02 14:08
Hej,
Jag vill säga upp mitt avtal för Unibas eftersom jag ska byta bokföringsprogram. Jag har mailat till supporten om detta 3 gånger. Den första gången för över en månad sedan. Men jag har inte fått något svar tillbaka ännu.

Är det någon som vet hur man säger upp avtalet? Måste man skicka ett rekomenderat brev eller vad?
//Jonas
 Skrivet av:  Jonas IP: 83.251.117.79



Svar: Uppsägning av avtal? 2014-11-02 17:16
Hej Jonas,

När man säger upp ett avtal måste man förstås vara säker på att man anger rätt uppgifter för uppsägningen. När man lägger in ett inlägg här i forum, ombeds man att ange sin mailadress och företagsnamn. Den mailadress som du angivit här i forum finns inte i vårt kundregister. Vi har inte heller tagit emot något mail från den adressen. Du har inte heller angivit företagsnamn. - Är du kund hos oss?

Om du har mailat supporten med samma mailadress som du har angett här i ditt inlägg då bör du kontakta supporten via telefon så att vi kan reda ut om du är kund hos oss eller inte.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 81.232.80.211



Svar: Uppsägning av avtal? 2014-11-03 07:26
Hej,

Jag har inte för avsikt att lägga ut mitt företagsnamn eller mail-adress i ett publikt forum.

Min fråga var hur man ska göra för att säga upp avtalet!? Jag vet inte om jag fick något svar på den frågan förutom att man bör göra först maila supporten flera gånger och sedan skiva på forumet med samma mail-adress. Känns inte som det smidigaste sättet.

Men ja, jag är kund hos er. Varför skulle jag annars vilja säga upp mitt avtal? Jag mailar suporten igen nu med mitt org-nummer etc (skickat kl 07:24) så kan ni säkert hitta mailet nu.
//Jonas
 Skrivet av:  Jonas IP: 83.251.117.79



Svar: Uppsägning av avtal? 2014-11-03 09:04
Oh nej - inget mail idag heller.

Men med lite efterforskning har vi hittat ett mail från dig som är skickat till fel mailadress.

Jag vet inte var du hittat den felaktiga adressen, men om du tittar på vår hemsida, vår korrespondens, våra mail etc då finner du den rätta adressen.

Den senaste fakturan du erhållit från oss är från den 20/12 2013.
Ditt supportavtal är uppsagt.
Du kommer inte att erhålla ytterligare fakturor från oss.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 81.232.80.211




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
10 + 8 =