Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Demo från början? 2006-04-03 11:48
Hej jag planerar att starta upp min verksamhet nu i höst och tittar på lite olika bokföringsprogram. Då jag ska börja från "scratch" undrar jag om Ni har någon demo variant som inte innehåller en massa artiklar etc redan. Så att jag kan se om Ert program är lätthanterligt för mig i början av min verksamhet.
Exempel: Hur lägger jag upp det egna aktiekapitalet samt mina startkostnader och lån?
Tacksam för svar.
 Skrivet av:  Peter IP: 217.75.110.112



Svar: Demo från början? 2006-04-03 12:42
Demo är alltid en demo. Den måste vara begränsad på något sätt. Tidigare hade vi det så att man kunde skapa en engen datafil och prova från "scratch". En sådan demo måste ju då vara tidsbegränsad. Tidsbegränsningen fungerar ungefär som en piska som hela tiden säger "Köp nu, Köp nu , Köp genast". Många kände sig stressade av denna piska och många passerade tidsgränsen varvid programmet helt riktigt låste sig.

Numera har vi det annorlunda. Testa programmet i lugn och ro - glöm bort tiden - testa noga .- jämför med andra program - fortsätt testa. Låt inget stressa Dig - prova alla delar av programmet, men i Testbolaget som är preparerat med ingående saldon bl.a. Först när Du själv känner Dig säker - först då köper Du programmet.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 81.235.248.7




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
4 + 6 =