Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Datumruta borta 2012-06-03 16:54
Hej
När jag går till Övrig bokföring för att registrera verifikation kommer det upp en uppmaning som säger att jag måste registrera datum. Men rutan där man registrerar datum är borta. Det har inte hänt förut. Man tvingas alltså att registrera verifikationen till dagens datum. Vad gör jag? Vänliga hälsningar Janne
 Skrivet av:  Janne IP: 83.255.51.3



Svar: Datumruta borta 2012-06-11 21:47
Hej Janne,
Vad hittade du för lösning? Samma sak har just hänt mig....

Har dock kontaktat supporten via mail och inväntar nu svar därifrån.
 Skrivet av:  Henrik Larsson IP: 217.208.204.93



Svar: Datumruta borta 2012-06-12 19:49
Jag har samma problem fast på Registrera Leverantörsfaktura. Systemet bär sig mycket märkligt åt. Jag kommer inte ur rutan Fakturanummer med Enter och när jag försöker avbryta får jag beskedet att jag ska fylla i datum - och datumrutan finns öht inte...
 Skrivet av:  Maud Steinrud IP: 85.228.209.209



Svar: Datumruta borta 2012-06-12 20:32
Vid registrering av kundfaktura finns inte rutan för datum och vid utskrift saknas datum. Verkar vara samma typ av fel som återkommer i olika skepnader.
 Skrivet av:  Staffan IP: 85.225.135.140



Svar: Datumruta borta 2012-06-13 07:26
Jag har samma probelm. Finns det någon lösning?
//Jonas
 Skrivet av:  Jonas IP: 83.251.118.255



Svar: Datumruta borta 2012-06-13 15:58
Problemet verkar vara från 1 juni, och har avhandlats i andra trådar. I korthet är lösningen att uppdatera till senaste versionen :-)

/Fredrik
 Skrivet av:  Fredrik IP: 81.228.175.234



Svar: Datumruta borta 2012-06-11 23:25
Samma sak för mig ... ingen som lyckats få svar än ? När jag kollar säkerhetskopian så sparas bara tiden men inte datummet ? Tror ni det lönar så att installera om programmet ?

// Johnny
 Skrivet av:  johnny IP: 37.123.174.141




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
8 + 7 =