Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Nyt program 2012-04-11 19:05
Jag har i det mesta varit nöjd med era tjänster. Det var några strul med programmet Uni-Bas men nu har ni gått för långt. Hur kan ni sätta ett nytt program för nerladdning som ni verkar inte alls kontrollerat. Var tvungen att ladda det nya programmet eftersom min revisorsdator kraschade under fjolåret. Samt öresutjämningen stämde inte i bokslutet. Skickade data fil på reparation och fick tillbaka den.
Nu när jag använder det nya programmet blir jag galen. Massa funktioner som inte fungerar som de ska. Ringde igår till er (10.04.12) och påpekade några brister och damen som svarade lovade svara med mejl samma dag så fort bristerna är åtgärdade men det hände inget. Nu är jag tvungen att lägga kund fakturor på en hög i väntan att ni kanske kommer med en uppdatering.
Vill ni bli av med era kunder så är ni på rätt väg. Ett seriöst företag som bryr sig om sina kunder sätter inte ett halvfärdigt program för nerladdning.
Senad Kurtic
Kurta VVS Service i Olofström
 Skrivet av:  Senad IP: 194.54.28.205



Svar: Nyt program 2012-04-12 09:38
Tyvärr är även vi beroende av våra leverantörer. Du ville ladda ner en uppdatering från vår hemsida, men vi har vår hemsida liggande hos Telia och Telia hade under ett par dagar problem med att hålla just nedladdningssidan åtkomlig. Detta låg helt utanför vår kontroll.

Du fick i detta läge en länk till den allra senaste versionen av UNI_BAS. Den versionen är en s.k. Betaversion som ännu inte är tillgänglig för alla våra kunder. Du påpekade för oss i telefon att du hittat några felaktigheter i den version som du laddade ner. Redan dagen efter 2012-04-11 fanns en korrigerad version tillgänglig för nedladdning. Tyvärr missade vi att informera dig om detta.

P.S. Telia lovade oss att vi skulle få ett mail när de åtgärdat felet hos dem - felet är åtgärdat, men vi har ännu inte fått det utlovade mailet från Telia. Nu kanske inte Telia är den bästa värdemätaren, men det visar att vi alla kan fela ibland.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.182.142



Svar: Nyt program fungerar ej! 2012-04-17 17:48
Har ni någon vettig människa i detta företag som kan lifta telefon luren och ringa mig. Programmet som ni påstår fungera, fungerar ej. Kan ni inte skicka fil via e-post på en äldre version av UNI-Bas så ja sliper Beta version. Hjälp mig ,HALOOOOOOO!!!
 Skrivet av:  Senad IP: 194.54.28.205




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
9 + 1 =