Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Skärpning Unicell 2012-01-09 19:18
Senaste Månaden har samma fel upstått två gånger,
registrering av inbetalt inkommande betalning, faktura, har resulterat i datumförlust
på bokföringsraden, tramsaktionen. då jag skickade in filen till er så fick jag tillbaks filen två gånger, när felet kvarstår, felet är att vid saldoutskrift, konto 1940,
så skall man längst ner på denna utskrift ha samma saldo på sista verifikat raden, som på raden "utgående saldo 2011-12-31". där felade saldot. & det behövdes ett flertal förklaringar inna reparationen blev korrekt. Vid första filreturen så hade ni fixat så att datumet var korrekt under Bokföring / spåra verifikat, men ej under Bokföring / saldo lista / Utskrift . - i qute pdf. Okej till slut blev det bra.

Troligen behövdes verifikatets datum, ändras på fler ställen i min datafil.?



Samma sak hände nu igen, idag, filen skickade in & kom tillbaka Fortfarande med en differens mellan sista raden & "utgående saldo 2011-12-31".
Det fattas då ett verifikat under Bokföring / saldo lista / Utskrift. Anledningen att detta verifikat inte syns, borde vara Att det fortfarande inte har ett datum som kan visas, detta datum som inte kan visas här, visas dock under Bokföring / spåra verifikat, det ser då ut så här, 00-00-00.


Är det fler användare som råkat ut för liknande bekymmer?

Ursäkta klagomålet, men är i övrigt ganska nöjd med detta program.
Hoppas ni hittar anledningen till att datumen kan sparas så här "00-00-00"
 Skrivet av:  Patrik Eriksson IP: 87.227.3.49




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
5 + 3 =