Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Ingående Balanskonst 2006-02-18 23:13
En summa har ökat utan att jag förstår hur. På ett tillgångskonto har ett saldo på 159.115 kr fyrfaldigat sig själv:
Jag registrerar ett ingående saldo på 11.851 kr på samma konto via Databas/kontouppgifter och knappen "Ingående balans". När jag går tillbaka till kontot så har det utg. saldot ökat med det dubbla, 318 231.60 kr ! I rutan på ingående saldo står det 0. Jag registrerar återigen en ingående balans men med minus för att se om beloppen tar ut varandra. Men då har kontot ökat ytterligare nu står utg.saldo på 477.347 kr ! Jag går in på bilden Databas/kontouppgifter och trycker på ingående balans men registrerar eller sparar inget. Går tillbaka till kontot och nu står utg.saldo på 636.463 kr ?!! Hur rättar man till detta ? Jag har registrerat ingående balans på andra konton tidigare och det har fungerat bra.
 Skrivet av:  Elisa IP: 81.226.163.87



Svar: Ingående Balanskonst 2006-02-19 19:57
Låter helt klart som om något är fel. Som väl är finns det en del verktyg som går att använda här. För att kunna använda dessa verktyg måste Du stå i telefonkontakt med vår serviceavdelning. får vi be Dig ringa oss så klarar vi ut detta.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 81.229.119.189




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
7 + 9 =