Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Nöjd kund 2011-06-25 10:28
Hej,
Tänkte bara komma med lite positivt beröm, det är annars så lätt att man använder forumet bara när man stöter på problem. Jag har använt Unicell Bas i snart 1 år och jag tycker verkligen att det är kanonbra! Det blir faktiskt bara bättre och bättre och riktigt lätt och smidigt att jobba med.
Något som jag uppskattar är att Unicell har ett öppet forum, som jag tror vi alla användare uppskattar och har nytta av.
 Skrivet av:  Sven IP: 85.226.121.209



Svar: Nöjd kund 2011-06-26 22:43
Jag instämmer gärna med dig Sven. UNI_BAS är ett ekonomiprogram som verkligen lever och att Unicell lyssnar på användarna/kunderna, är helt tydligt eftersom programmet ständigt uppdateras.

Andra program av denna typ brukar uppdateras i slutet av varje kalenderår, (för dyra avgifter) vi som betalar den låga supportavgiften, kan glädja oss åt nästan en ny uppdatering varje månad. Jag köpte UNI_BAS i mars 2009 och jag vill med fog påstå att UNI_BAS idag är ett totalt omarbetat program även om skalet kanske ser likadant ut.

Nu har Unicell aviserat om förändringar fram till hösten. Förändringar som omfattar ganska stora ingrepp i bl.a. utseendet. Det blir spännande att se vad som händer framöver.

Att våga köra igång ett sådant här forum är ett steg som lyfter Unicell till en helt annan nivå än sina konkurrenter. Man skulle önska att alla företag hade detta mod och företagsamhet, vilket med säkerhet skulle förändra vårt samhälle i grunden. Tyvärr är det fortfarande så att många "gömmer sig" hos någon kundservice i Kalix eller liknande. Forumet är dessutom som du säger, en extra bonus för användarna som säkerligen sparat in tusentals kronor på problem som vi alla har hjälpts åt med här.
 Skrivet av:  Åke IP: 85.228.140.177




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
5 + 10 =