Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Kunde ej föra över uni bas på min nya dator! 2010-12-03 22:58
Hejsan jag kunde inte föra över uni bas på min nya dator och den gamla datorn har fått virus så det går inte ens att öppna den! Kan man ladda ner uni bas igen? Jag har ju betalat för det?!
 Skrivet av:  Ling IP: 213.114.253.16



Svar: Kunde ej föra över uni bas på min nya dator! 2010-12-05 15:16
Du köpte UNI_BAS för 2 år sedan. Du har inte behövt betala något utöver de 1.250:- som programmet kostade. Vi tycker att det är jättebra.

Du har nu råkat ut för ett virus - det tycker vi förstås är tråkigt, men det brukar inte vara något större problem att komma tillrätta med även det. Om Du behöver göra en ny installation av UNI_BAS, måste Du använda den installationsfilen som Du laddade ner i december 2008 när Du köpte programmet. Eftersom Du inte har supportavtal, får Du inte använda den nyaste versionen av programmet, utan måste använda den version som Du köpt.

Vill Du ha senaste version kan Du teckna ett supportavtal som kostar 600:- kr per år. Då ingår både uppdateringar och fri telefonsupport under ett år. Eftersom Du varit utan supportavtal mer än 6 månader måste Du också betala en anslutningsavgift på 400:- kr (engångsavgift). Kan Du hantera ominstallationen själv och nöjer Dig med den programversion som Du redan har, då kanske Du inte behöver ett supportavtal.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.176.52




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
7 + 3 =