Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

fel #199 UB_ResSE.RSR 2010-11-24 09:12
Hej jag har fått detta meddelande och kan således inte öppna unibas, vad ska jag göra?
Detta problem uppstod efter ett strömavbrott.
Om man kör installationsfilen igen(den man laddade ner första gången), rättas felet till då eller förlorar man all information om man inte har backup.
Nu har jag en backupfil från den 12/11 men behövs den eller blir allt som vanligt om man kör installationen igen?
Tack på förhand
/Fredrik
 Skrivet av:  Fredrik Mannerstedt IP: 95.209.12.232



Svar: fel #199 UB_ResSE.RSR 2010-11-24 11:46
Fel#199 betyder att filen "UB_ResSE.RSR" inte ha blivit stängd när systemet användes senast - Du hade ju strömavbrott.

Kör installationsfilen på nytt så ersätts den låsta filen och allt blir OK igen.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.176.52



Svar: fel #199 UB_ResSE.RSR 2010-11-24 20:28
Tack för det!
jag är så nöjd med detta program och supporten som finns, även detta forum är fantastiskt man får hjälp med allt här!
Tack Unicell och tack alla andra som tar sig tid att hjälpa och besvara frågor från oss som kanske inte är så vana.
/Fredrik M
 Skrivet av:  Fredrik M IP: 109.58.115.12



Svar: fel #199 UB_ResSE.RSR 2010-11-26 11:32
Fredrik,
Jag tror alla berörda uppskattar att någon visar sin uppskattning. Detta forum var en av många orsaker att jag valde UniBas.

Precis som du har jag bara goda erfarenheter av supporten och har svårt att förstå de som hoppar över denna, men vi väljer ju själva hur vi vill ha det. För mig är abonnemang på supporten, inte enbart en fråga om teknisk hjälp o.dy, utan också en slags försäkran om att Unicell kan fortsätta med att göra ett bra program ännu bättre och som vi kostnadsfritt kan ladda hem i framtiden.
 Skrivet av:  Åke IP: 85.228.145.198




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
3 + 7 =