Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Program version 2010-05-02 11:48
Hejsan!
Heter den senaste uppdateringen 8.0.8
 Skrivet av:  Conny IP: 82.99.104.57



Svar: Program version 2010-05-02 18:31
Nej, såvitt jag vet så är det datumangivelsen på UNI_BAS startsida som gäller som version.
 Skrivet av:  Åke IP: 85.228.156.251



Svar: Program version 2010-05-09 23:35
Hur får man tillgång till framtida programuppdateringar? Ser på hemsidan att man behöver en "nedladdningskod", mailas en sådan ut när det kommer uppdateringar eller hur går det till?
 Skrivet av:  Christoffer IP: 95.209.102.166



Svar: Program version 2010-05-10 02:05
Ja man behöver först en nedladdningskod. Denna kod har de flesta UNI_BAS användare inbillar jag mig. I alla fall är det samma kod som när jag köpte programmet men givetvis inget som man skriver ut här på forumet.

Sedan är UNI_BAS lite klurigt. Vad jag förstår så byts licens-koden lite då och då. Så vitt jag vet byttes den till förra uppdateringen. Detta resulterar i att den som köpte UNI_BAS i december, samt utan serviceavtal, inte kan ladda ner några uppdateringar efter den föregående och givetvis inte den nya som kom häromdagen, heller.

Den nya licenskoden "känner" UNI_BAS igen med automatik t.ex. vid uppladdning av version 100507.

Licenskoden fick jag vid förra uppdateringen när jag ringde Unicell och då har jag förstås serviceavtal. Sammanfattningsvis kan man säga att köper man UNI_BAS utan serviceavtal, så får man använda denna version hur länge man vill. Konsekvensen av att ha valt bort serviceavtalet är den, att några uppdateringar inte kan göras.

Om man laddar ner uppdatering utan att ha rätt licenskod, så låser sig UNI_BAS, men jag antar att man då kan köra sin ursprungliga istallationsfil på nytt.
 Skrivet av:  Åke IP: 85.228.183.240



Svar: Program version 2010-05-10 07:29
Först, är mycket nöjd med både program och support. Får alltid snabbt och korrekt svar vid telefonförfrågan.Har givetvis avtal.
Men, hur kan man veta när uppdatering av programmet sker? Kanske behöver man inte uppdatera vid varje tillfälle, men man måste ju få en indikation. Dessutom vore det bra att få veta de förändringar som gjorts.
 Skrivet av:  Göran IP: 90.224.7.136




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
9 + 8 =