Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Support per mail 2010-04-24 11:27
Hej!

Nu har jag försökt få support per mail, både per support@unibas.se och via denna hemsidas meddelandefunktion ett flertal gånger sedan februari, men inte fått ett enda svar.

"Supportärenden svaras snabbast per telefon", men jag jobbar kontorstider och vill kunna sköta detta per mail. Sök igenom er mailbox efter mitt ärende.

Obs, jag har supportavtal.
 Skrivet av:  Pärra IP: 84.217.131.190



Svar: Support per mail 2010-04-24 16:42
Den 7 december kl 17:34 fick vi ett mail från Dig - detta besvarades den 8 december kl 15:26.

Den 15 januari kl 22:52 fick vi ett mail från Dig - detta besvarades den 16 januari kl 14:16.

Någon annan mailkonversation till vår korrekta mailadress uni@unicell.se kan vi inte hitta.

I supporavtalet ingår telefonsupport - det står vi för. Vi har inte angett att mailsupport ingår eftersom det oftast är så att vi måste kunna ställa ett antal frågor i anslutning till det som kunden undrar över. Det krävs ofta ett antal mail för att korrekt kunna besvara en fråga som kommit in via mail. Ofta slutar en förfrågan via mail ändå i att man måste ha telefonkontakt.

Båda de mailen från Dig som vi har i vårt mailsystem, har vi besvarat inom 24 timmar, det skulle förstås kunnat vara bättre. Förutsättning för att vi ska kunna svara är förstås att vi får mailen till vår mailserver. Du angav i Ditt inlägg att Du skickat mail med adress support@.... Från den adressen kan Du möjligen ha erhållit någon filretur, men vår korrekta adress som står överallt på vår hemsida och inne i programmet är: uni@unicell.se

P.S. Du har lagt in samma synpunkter i en annan tråd - för att få ett "renare" och mera lättläst forum, har vi avlägsnat den tråden.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.176.52




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
9 + 10 =