Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Bokslut 2010-01-10 21:42
Hej!
Det är första året jag använder ert program, och nyfiken som man är så tittade jag vilka menyer som kom fram när man klickade på deklarationsfliken. Där klickade jag på bokslut och skulle avbryta men blev störd av min lille son, så jag råkade göra ett boklut. Kan jag få tillbaka det året? /
 Skrivet av:  Conny Edin IP: 81.235.132.68



Svar: Bokslut 2010-01-11 16:17
Det är möjligt att öppna ett avslutat år, men man måste ha hjälp av supportavdelningen med detta.
Har Du serviceavtal kostar den hjälpen ingenting.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.183.186



Svar: Bokslut 2010-01-11 16:32
Jag har tidigare sagt detta! När ni köper UniBas, abonnera då också på supporten för programmet. Alla bokföringsprogram är avancerat programmerade och ren okunskap eller ett slint med fingret kan vålla oerhörda problem.

Jag vet att Unicell inte vill "pracka på" kunderna något i onödan, vilket de är ganska ensamma om i branschen, men vad jag förstår är de också billigast på support (600 kr/år). Mycket väl använda pengar skulle jag vilja säga! Var inte dumsnåla och välj bort supporten, dessa pengar är ju "peanuts" jämfört med andra kostnader i ett företag och sparar både bekymmer och frustration om det skulle gå åt pipsvängen. Tänk på att även virus och andra program i datorn kan påverka funktionen på både datorn och inlagda program.
 Skrivet av:  Åke IP: 85.228.150.110




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
9 + 7 =