Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Begäran om utbetalning, Lösning 2009-08-22 23:28
Hej Allihopa, Vill bara lämna ett litet tips till de som ej får till utskriften,

Jag ser en "blank blankett" om jag väljer att förhandsgranska, dvs se en digital bild på skärmen av den kommande utskriften, även vid uskrift, Med blank blankett menas att
blankettens mönster, rutor rader, mm mm blir korrekt utskriven.

Men om jag skriver ut direkt utan att kryssa i förhandsgranskningen..

Så blir begäran om utbetalning korrekt utskriven, med allt vesäntligt utskrivet.. detta har fungerat för mig sedan uppdateringen, den 17/8.
 Skrivet av:  Nyåkerns trädgårdsservice IP: 87.227.3.49



Svar: Begäran om utbetalning, Lösning 2009-08-24 09:40
Hej Nyåkerns trädgårdsservice!

Tusen tack för ditt tips- Det fungerar!!!

En önskan vore att när man fått utbetalt av staten, att kunderna hamnade under "utbetalda" i en knapptryckning på samma sätt som man "begär utbetalning" och noterar i en knapptryckning, lite krångligt att leta upp alla kunder man fått utbetalt från staten för och bocka en efter en med "betalning från kund" , då man endast kan se personnr på blanketten man skickar in till Skatteverket. När man spårar fakturor, är det enkelt om det är så lite som möjligt på listan, så att man lätt kan se vem som halkat efter med betalningen.

Svårt att formulera med ord, hoppas ni förstår.

Mvh Josefine
 Skrivet av:  Josefine IP: 83.253.48.89



Svar: Begäran om utbetalning, Lösning 2009-08-25 20:41
Ett tips är att endast ha en begäran om utbetalning åt gången hos skatteverket.
när den är utbetald så kan man väl bar markera hela bunten, med några enlka knapptryck ningar.
 Skrivet av:  Patrik, Nyåkerns Trädgårdssevice IP: 87.227.3.49



Svar: Begäran om utbetalning, Lösning 2009-08-26 07:45
Kanske jag har missat att den funktionen finns? Har bara haft en begäran inskickad åt gången, annars blir det nog för rörigt.

Det verkar som om man endast kan föra "bunten" vidare ända till begärda. Alltså inte från beslutade till utbetalda.

Undrar om man kan ändra "nummer på ansökan" som skrivs ut? Eftersom jag har skrivit för hand nu ett tag då det inte har gått att skriva ut för mig, blev det nr 1 nu när det fungerade.
 Skrivet av:  Josefine IP: 83.253.50.10



Svar: Begäran om utbetalning, Lösning 2009-09-24 14:29
Hos mej fungerar det inte iallafall. Jag får inte upp Skatteverkets blankett utan bara min adress och info som skall stå på blanketten. Ett blankt papper med min text på.
 Skrivet av:  Anki IP: 213.115.63.218



Svar: Begäran om utbetalning, Lösning 2009-09-24 18:12
Det fungerar om man gör så som Patrik beskriver. Ring supporten så får Du hjälp med detta.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.186.232



Svar: Begäran om utbetalning, Lösning 2009-09-24 20:01
Jag behövde bara ladda ner bildprogrammet...mins ej vad det hette. Nu fungerar det perfekt.
 Skrivet av:  Anki IP: 81.227.27.35




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
8 + 1 =