Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Licensnr 2009-08-21 19:20
Hej
Jag har ett licensnr till UNI_BAS-standard och jag har laddat ner demoversionen men hur ska jag göra för att använda den licens jag har utan att registrera mig på nytt för att få fullvesionen?

När jag försöker registrera mitt licensnr kommer jag bara till en sida där man ska ange namn och sånt för att köpa en ny licens.

Någon som vet hur jag ska göra för att lösa problemet?
Tacksam för svar

/Magnus
 Skrivet av:  Magnus IP: 81.232.82.99



Svar: Licensnr 2009-08-21 20:30
Licensnumret behöver Du bara använda en gång och det är när Du just köpt UNI_BAS och ska skapa Din datafil. Du måste lägga in licensnumret på den dator där Du registrerade Ditt köp. Sedan kan man flytta data filen därifrån till en annan dator.

Gå till den dator där Du registrerade Ditt köp. Tryck på "Köp UNI_BAS" och lägg in Ditt licensnummer där.

Har Du andra frågor kring detta bör Du kontakta serviceavdelningen eftersom vi inte diskuterar licensnummer här i forum.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.231.176.137



Licensnr 2010-11-21 00:32
Hej,
Jag får licens Nr fel meddelande.
Försökt att kopiera Licens Nr först men sedan försökte med att skiva Licens Nr. Men det fungerar inte då heller? Är instruktionen fel i mailet som jag fått efter betalning?
Det har gått mer en 5 dgr efter att jag fick bekräftelse majlet från Unicell.

/Sara
 Skrivet av:  Nuri IP: 85.230.172.62



Svar: Licensnr 2010-11-21 17:46
Hej Sara,
Så som vi tidigare skrivit, kan vi inte diskutera licensnummer här i vårt forum - skriv ett mail eller allra bäst RING.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.187.76




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
5 + 7 =