Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

begäran till skatteverket 2009-08-13 13:21
Hej igen!

Har fortfarande problem med att skriva ut begäran till Skatteverket. Vad ska jag göra nu?

Josefine
 Skrivet av:  Josefine IP: 83.253.54.92



Svar: begäran till skatteverket 2009-08-13 18:01
Ja, Josefine vad skulle man kunna tänka sig som nästa steg....?
Du berättar ju inte vad som är fel och jag vet därför inte om Du har rätt programversion eller vad som annars kan vara orsak till problemen.

Vi får ibland inlägg i vårt forum typ "Det fungerar inte - vad ska jag göra". Det finns bara ett vettigt svar: Ring in så att vi kan få ställa de frågor som hjälper oss att utreda problemen. Det lämpar sig helt enkelt inte att i ett forum göra utredningar som kräver detaljfrågor som bara kan intressera frågeställaren. Dessutom är det inte säkert att ens frågeställaren vill avslöja kundnamn eller annat som kan behövas för att få klarhet.

Frågor som inte bidrar med kunskap/information och där svaret bara intresserar frågeställaren hör inte hemma i forum.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.185.48



Svar: begäran till skatteverket 2009-08-13 19:22
Har ställt samma fråga och förklarat samma fel för tre dagar sedan men inte fått något svar. Känns fånigt att ringa in flera ggr för samma problem, enklare och lättare, trodde jag det var både för er och mig att skriva. Ack så fel man kan ha. Ringer er imorgon.
 Skrivet av:  Josefine IP: 83.253.54.92



Svar: begäran till skatteverket 2009-08-14 01:25
Det funkar fortfarande inte att skriva ut begäran om utbetalning korrekt.
Förmodar att det är detta ovanstående syftar på.

Det funkar inte för mig heller.

/ Karl

Unicell har flyttat hit Karls nya inlägg hit
Karl skriver 09-08-18:

Det funkar fortfarande inte att skriva ut begäran om utbetalning till skv, fick ett mail ifrån er Unicell att det går att skriva ut hos er. Då det är programmerat på eran datorer så hjälper det inte mig. Jag har två helt nya datorer med ingen som helst konfigurering, och det funkar inte.
Bilden är också suddig. Jag tänkte på en sak att om bilden som nu ska vara en jpg (dock frågar programmet fortfarande efter quicktime) är gjord i openoffice är det inte säkert att det är lika kompatibelt med andra program.

Karl skev 09-08-19:
Det känns verkligen inte bra att det inte händer något, trots alla uppdateringar.

Det har gått lång tid nu utan att det blir ordnat och denna funktion finns hos andra leverantörer.

Mvh Karl

Karl skrev YTTERLIGARE ETT INLÄGG 09-08-19

Istället för att flytta runt alla inlägg kan ni kanske ge feedback på hur det går med uppdatering av begäran av utbetalning till skatteverket.

En VARNING till Karl - om Du fortsätter att spamma i vårt forum kommer vi att stänga av Dig från vårt forum.
Du får som Du märker gärna ha åsikter i vårt forum, men Ditt sätt att använda vassa armbågar för att ständigt ligga längst upp i vårt forum kan inte accepteras av oss och det uppskattas säkert inte heller av andra läsare i forumet.
 Skrivet av:  Karl IP: 85.24.247.163



Svar: begäran till skatteverket 2009-08-15 18:10
Skulle vara intressant att veta om fler som använder denna funktion med rot avdrag har problem? Finns det någon som kan skriva ut begäran om utbetalning till Skatteverket korrekt?

Vänlig hälsning Josefine

Unicell har flyttat hit Josefines nya inlägg hit
Karl skriver 09-08-18:

Jag har gjort uppdateringen som kom ut igår, och för mig är det ingen skillnad mot förr, har samma problem alltså att skriva ut begäran om utbetalning till Skatteverket. Blanketten fylls inte i överhuvudtaget. Den är blank.

Håller med Karl om att det har gått lång tid...

/Josefine
 Skrivet av:  Josefine IP: 83.253.54.92



Svar: begäran till skatteverket 2009-08-20 08:20
Kallar du det spam. Jag är en kund med ett serviceavtal som försöker att få information om
vad som händer om uppdateringen om begäran om utbetalning till skv.

Att varken få svar per telefon eller här är under all kritik. Jag börjar undra vad det är man betalar för. Du kan stänga av mig det brukar bli lättast så om man tycker att man har en jobbig kund då stänger man av kunden.

Jag är en förbannad kund med all rätt då saker och ting inte sköts på ett professionellt sätt vad gäller ert bemötande och programmeringen av programmet.

All den tid du lägger på att flytta runt inläggen kan du svara på frågorna istället, det är ju trots allt ni som är leverantören av ett program.
 Skrivet av:  Karl IP: 85.24.249.209




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
4 + 1 =