Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Utbildning i bokföring (Smygreklam...) 2005-11-23 17:19
Gott folk!
Många frågor som ställs här i forumet visar att många av er, på samma sätt som jag, är noviser på bokföring.

Själv har jag haft stor nytta av 2 böcker från "Björn Lunden Information AB" (www.blinfo.se).
Dels boken "Enskild firma" som kostar runt 300 pengar, dels boken "Bokföring", som också den kostar runt 300 pengar. Båda böckerna kompletterar den snabbkurs i bokföring som finns här hos Unicell och ger svar på många frågor. De finns även att låna på biblioteken!

Björn Lunden Information har böcker öven för andra företagsformer (AB, Föreningar mm) och också dessa är lättsamma och riktigt informativa.

Rekommenderas starkt!

Glöm heller inte att det finns kvällskurser hos ABF/TBV/Högskolor mm och att det är lämpligt att läsa in en del om "Starta Eget"....

/Lars B
 Skrivet av:  Lars Bergström IP: 213.199.103.100



Svar: Utbildning i bokföring (Smygreklam...) 2005-11-23 20:58
Kommentar:
Man kan få intrycket av att jag tillhör Unicell-personalen av mitt inlägg. Så är INTE fallet. Jag är bara användare....

/Lars B
 Skrivet av:  Lars Bergström IP: 217.211.243.218



Svar: Utbildning i bokföring (Smygreklam...) 2005-11-23 20:58
Det är nog allom välbekant att det finns en mängd böcker och kurser i dessa ämnen. Men att så här i ett forum kunna få ställa frågor är väl ändå outstanding! Även om man har flera års kunskap i ett ämne så kan det ju bli hjärnsläpp. Och det är inte alltid en bok har svaret på exakt den detalj man funderar över. Hoppas företagen du nämnde tackar för att du fixade gratis reklam åt dom...
 Skrivet av:  Eva IP: 85.30.188.238




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
6 + 3 =