Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Lite roligt! 2009-05-23 01:52
Lite komiskt att Allhjälpen i Umeå AB varit inne och skrivit i dem fem första ämnena om ungefär samma sak. Blev förvirrad ett tag :)

Ha det gott...
 Skrivet av:  karl IP: 81.236.158.14



Svar: Lite roligt! eller? 2009-05-23 16:07
Är det så att du varit med i forumet ett tag så kommer du senare att förstå att då man skriver kommentarer i en tråd så hamnar det överst automatiskt.

Sen ett tips om du tycker det ser likadant ut i alla meddelanden, läs bara det översta:-)
 Skrivet av:  Allhjälpen i Umeå AB IP: 213.21.96.36



Svar: Lite roligt! 2009-05-23 18:23
Det var inte riktigt det jag menade, det roliga var att ni hade gått in och skrivit ungefär samma sak i FEM (5) trådar. Att kommentaren man skrivit resulterar i att den hamnar överst är nog dem flesta införstådda med :-)

Mvh
 Skrivet av:  karl IP: 81.236.158.14



Svar: Lite roligt! 2009-05-23 23:52
Vad är ditt problem?
 Skrivet av:  allhjälpen IP: 213.21.96.36



Svar: Lite roligt! 2009-05-24 00:42
Absolut ingenting, förstår inte vad du/ni menar. Tydligen så har ni missuppfattat hela inlägget.
Det hela är skrivet med ett leende på läpparna...Det var bara roligt att läsa dem fem trådar som var maxade med positivitet.

Och jag håller med, som jag brukar skriva Unibas är ett mycket bra program.
 Skrivet av:  karl IP: 81.236.158.14



Svar: Lite roligt! 2009-05-27 09:03
Av olika anledningar sitter jag och läser i olika trådar på detta forum. Jag lägger då främst märke till två saker. 1, Det är märkligt att det ska vara en så otroligt kort väg till en aggresiv underton i de inlägg alla skriver. Är det svårt att uttrycka sig på ett civiliserat sätt gentemot människor som man inte känner? Är det så det fungerar? "Hej, jag heter O, vi har visst inte träffats." "Dra åt h--e O, du är en idiot, det ser jag tydligt på din fula skjorta" Funkar det så hos er? Ja, jag vet att jag överdriver en smula, men det är bara för tydlighetens skull.
2. Att försvara sig i alla lägen och skylla på andra är i längden inte en framkomlig väg. Försök istället se till vad kommentarerna innebär ur respektive parts synvinkel och vad de kommer sig av. Det är kanske så att just du uttryckt dig på ett sätt som inte är tydligt för alla andra. Var lite ödmjuka. Såväl kunder som leverantörer. Det finns ALLTID någon som kan lite mer än just ni.
 Skrivet av:  Åke IP: 78.69.185.132




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
3 + 3 =