Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Tack Unicell & Sten med CO 2009-05-22 20:18
Tack Unicell & Sten med CO

Ni har ett enastående program.

Man betalar 1250 kr ( En enda gång) sen om man sparar ner installationsfilen så kan man lägga in detta i dator efter dator.

Underbart program.

Lätthanterligt, fint för dem som inte förstår debet & kredit.

Ni har hjälpt oss på Allhjälpen i Umeå AB att bli ett företag med idag en miljonomsättning....tack.

Jag använde tidigare SPCS, testat massor med andra program & jag fastnade för ert program.

Varför?

Skall jag förklara....

1. Ni har ett forum
2. Ni är trevliga & kunniga i supporten.
3. Ni har det bästa programmet.
4. NI ÄR BÄST!

Tack för all hjälp & ett trevligt kundbemötande.

Mvh

www.allhjalpen.se

Roger & Anette i Umeå
 Skrivet av:  Allhjälpen i Umeå AB IP: 213.21.96.36



Svar: Tack Unicell & Sten med CO 2009-05-23 15:01
Kan bara hålla med. Jag sköter om 4 bolag och har alla i Unicell. TAck.
 Skrivet av:  anki IP: 81.227.24.141



Svar: Tack Unicell & Sten med CO 2009-05-23 23:52
Unicell är bäst
 Skrivet av:  allhjälpen IP: 213.21.96.36



Svar: Tack Unicell & Sten med CO 2009-05-27 11:42
Jag instämmer gärna i hyllningskören. Jag har själv också använt åtskilliga andra program under årens lopp, inkl. SPCS. Jag kan konstatera att alla dessa svindyra program innehållit "buggar". Att fixa dessa buggar har varit förenat med, tid, högt blodtryck och allmän frustration.

"Sten & Co" har fått till ett bokföringsprogram som bokstavligen "kicks the ass" av andra program på marknaden. Jag förstår att vissa programföretag ledningar sitter och svettas och biter på naglarna och funderar vad man ska ta sig till med denna "uppstickare".

Idén med Forumet är ett våghalsigt grepp av företaget, men det bevisar på något sätt att man vet vad programmet går för och tar gärna konstruktiv kritik. Dessutom är man med i tiden och är medvetna om Internets betydelse. Man blir sedan minst sagt imponerad när Unicell-chefen besvarar foruminlägg på lördag o söndagkvällar...

Sedan får man inte förvänta sig att UniBas ska vara ett komplett systemprogram som kan användas av HM eller IKEA. Där har man skräddarsydda program för miljoner! Jag tycker UniBas innehåller oerhört mycket för pengarna. Det finns även tilläggsmoduler för vissa styrningar utöver grundprogrammet och här pratar vi om hundralappar. Dessutom frivillig support för 600 SEK per år! Vem slår det?

UniBas är precis det program som små företag, föreningar m.fl. behöver, utan att lägga ut en förmögenhet. Du kan använda det i olika datorer, t.ex. hemma eller på jobbet. Kom bara ihåg att föra över säkerhetskopieringen så att det uppdateras i takt med vad du knappar in.

UNICELL har korrigerat priset för support som numera ligger på 600:- kr per år (tidigare 400:- per år)
 Skrivet av:  Åke IP: 85.228.133.230




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
7 + 10 =