Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Transaktioner 2009-04-19 01:01
Jag har nu använt UNI-Bas i ca två månader och vad jag kan se fungerar allt utan några problem. Jag har ännu inte heller behövt ringa supporten.

Däremot kanske man kan få komma med några önskemål när det gäller kommande versioner av UNI-Bas. Jag skulle gärna vilja ha en "Transaktionslista", där verifikationerna kommer i nummerföljd och med respektive transaktionsnummer. T.ex. ver 345-1, 345-2, 345-3 o.s.v.

En annan bra innovation vore att kunna söka efter belopp. Om jag t.ex. söker på 1.250 kr, skulle alla verifikatoner som innehåller detta belopp komma upp.

Ett annat önskemål som kanske är relativt enkelt arbete, är att flytta uppgifter om telefon,telefax,Email och hemsida längst ner på fakturan, någon centimeter till vänster, så att längre Emaildaresser får plats.
 Skrivet av:  Åke IP: 85.228.164.159



Svar: Transaktioner 2009-04-20 10:45
Vi tackar för dina tips.

Ditt tips om att leta efter belopp har vi lagt in i den senaste uppdateringen som kommer upp idag.
Du kan då gå till Rapporter/Bokföring/Huvudbok. Klicka på debetkolumnen så sorteras alla debetbelopp i storleksordning - samma för kredit.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.222



Svar: Transaktioner 2009-04-20 21:26
Låter alldeles lysande!
Ska försöka ladda ner nya versionen!
 Skrivet av:  Åke IP: 85.228.168.242




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
8 + 10 =