Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Tappar bokföringen vid byte av företag? 2009-03-10 10:20
Hej!

Jag sköter bokföringen för två företag. Om jag bokför i ett av dom, byter till det andra och sedan byter tillbaka till det första företaget tappar jag bokföringen för flera månader tillbaka. Jag måste läsa in den senaste säkerhetskopian varje gång jag ska bokföra i företaget. Vad kan jag göra åt detta?

Tacksam för svar :)
 Skrivet av:  Helena IP: 90.231.37.131



Svar: Tappar bokföringen vid byte av företag? 2009-03-10 18:29
Nej, nej, nej. Det har aldrig (ännu) hänt att någon"tappat" bokföringen.

Det som däremot händer (lite då och då) är att man har flera datafiler och byter mellan dessa filer på ett sätt så att man kommer in i en äldre fil istället för den man arbetade i senast. Men detta är då inte programmets fel.

Har Du serviceavtal ska Du förstås ringa till oss och få hjälp med att "städa" bland Dina filer.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.187.222



Svar: Tappar bokföringen vid byte av företag? 2009-03-10 21:09
Ja, jag hade fler filer i UniBas-katalogen än jag borde. Tack så mycket för hjälpen!
 Skrivet av:  Helena IP: 90.231.37.131



Svar: Tappar bokföringen vid byte av företag? 2009-03-10 21:22
Jag ber om ursäkt om min fråga uppfattades som en anklagelse mot er och ert program. Det var inte min mening. Jag utgick från att det var ett handhavandeproblem från min sida och i min fråga försökte jag bara förklara hur jag upplevde mitt problem och att JAG tappade bokföringen, INTE programmet.

Med vänlig hälsning
 Skrivet av:  Helena IP: 90.231.37.131




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
8 + 3 =