Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Support? 2009-02-05 12:33
Först och främst tack för ett underbart program !
Jag har tidigare varit i kontakt med er och fått all hjälp man kan önska och lite till, men sist jag ringde var det inte lika roligt personen i fråga var tvär och ville inte förstå mitt problem trots flera försök att förklara. Det slutade med att jag själv fick prova mig fram och återgå till säkerhetskopia när det blev fel. Nu är problemet löst men min fråga är om er support skall fungera på det här viset i fortsättningen, för i så fall bör man nog inte teckna support avtal med er utan bara köpa ert förträffliga program.

Finn
 Skrivet av:  Finn IP: 90.228.254.76



Svar: Support? 2009-02-05 17:51
Lika glad jag blir av att Du uppskattar våra program lika bekymrad blir jag förstås över att Du inte är nöjd med vår support.

Vi har en anteckning om att vi hade ett supportärende med dig för ett par dagar sedan. Av noteringarna vi har var det tyvärr så att vi inte kunde hjälpa Dig på det sätt som Du önskade. Såvitt jag förstår (jag kan ha fel) gällde frågan att byta datum på en faktura. Detta är inte möjligt i UNI_BAS och inte heller i något annat ekonomiprogram som jag känner till. Om det nu är detta ärende Du avser. då måste man kreditera eller så som Du sedan gjorde - återgå till en säkerhetskopia.

Jag har talat med alla i personalen, men det är ingen som kan påminna sig något annat än ovanstående samtal med Dig. Om det är så att Du tycker att den Du talat med varit "tvär" och detta beror på att vi inte kunde åstadkomma det Du önskade, då beklagar vi förstås detta, men vi kan inte alltid åstadkomma underverk. Ibland är det lagregler som förhindrar en korrigering på det sätt man önskar - man får ju t.ex inte "sudda i bokföringen. I vissa fall blir därför ett svar från oss ett nej.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.222




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
6 + 10 =