Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Fakturor/kund saknas i 2008 2009-01-27 23:27
Hej!

Det blev fel i programmet efter att jag gjort klart bokslutet och jag fick då en felkod av vänliga Unicell vilket smidigt löste problemet. Felet låg i uppstart av 2009 vilket Uni_BAS ville göra dubbelt upp.

Nu har jag emellertid upptäckt att 2008 inte längre stämmer, bland annat saknas en kund och fakturor som på den utskrivna verifikationen (som jag skrev ut efter att ha gjort bokslutet) stod som betalda har fallit tillbaka som obetalda. Jag saknar också en kundfaktura från 2008 som blivit betald nu i januari. Vad kan detta bero på? Vad kan jag göra åt det? Jag har ju redan gjort bokslutet och kan väl därför inte ändra i 2008 års bokföring.

Tack på förhand!
 Skrivet av:  Ellen IP: 81.170.235.120



Svar: Fakturor/kund saknas i 2008 2009-01-28 08:45
Mot bakgrund av Din beskrivning är det svårt att förstå vad som hänt. En gissning är att Du har flera olika datafiler och att Du just nu är inne i en fil från tiden innan Du registrerade kunden, fakturorna och betalningarna. Någon annan möjlighet kan jag inte finna. Men detta är trots allt bara en gissning.

För att verkligen reda ut vad som hänt ber vi Dig att ringa till serviceavdelningen.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.222




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
2 + 8 =