Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Faktura utskrifter 2008-12-07 12:09
Hej
Kul att vi har fått ett ännu bättre Forum snyggt jobbat UNICELL
Vill också skicka en eloge till er på Unicell ser att ni jobbar dygnet runt för att hjälpa oss dumskallar som inte fattar något , fick hjälp i veckan med att rätta till databasen troligen är det bara ni som har så suverän hjälp att man kan skicka iväg databasen inne ifrån programmet så enkelt och sen några timmar senare få tillbaka den rättat helt enormt
Tack Unicell

Nu till frågan på min nya version så kan jag inte få dit mitt mobil nummer på faktura foten
det står på två ställen mobilnummer ett tomt och ett med mitt faxnummer har försökt hitta var jag ändrar har varit inne under Databas "företaget "men där finns inte något ställe för mobil bara tele och fax, vet ni var jag lägger in mitt mobil nummer så det syns i faktura foten också konstigt att det står mobilnummer på två ställen ett ställe skulle vara telefax för dessa fasta texter går väl inte att ändra , hoppas någon har svaret
mvh BLOMMAN
 Skrivet av:  Blomman IP: 81.225.228.174



Svar: Faktura utskrifter 2008-12-07 15:31
Tack för Dina vänliga ord - det värmer lika gott varje gång vi får ett erkännande för det jobb vi lägger ner.

Tack för att Du påpekade detta med mobilnumret. Jo vi märkte detta just häromdagen. Ett nytt fält med mobilnummer tillkom på fakturafoten, men ingenstans där man kunde lägga in det - det var ju inte meningen. I det fall där detta är en efterlängtad uppgift ,så kan man ladda ner en fix underveckan som kommer, annars kan man vänta till nästa uppdatering.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.222



Svar: Faktura utskrifter 2008-12-07 18:53
Tackar vad skönt att veta att det inte var jag som inte klarade av att hitta var jag skulle skriva
får man något meddelade när nästa uppdatering kommer
Blomman
 Skrivet av:  Blomman IP: 81.225.228.174




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
10 + 9 =