Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Fel på mina inställningar för momsrapporten 2008-10-28 20:46
Jag har gjort min första momsrapport och när jag lägger in siffrorna på Skatteverket säger den att det är fel.
Finns det något lätt sätt att läsa av sådana fel i Unibas? Jag har gjort detta i Visma och där fanns det lätta vägar, samma här????

Mvh Pernilla

UNICELL´s kommentar:
UNICELL har ändrat rubriken från "Fel i momsrapporten" till "Fel på mina inställningar för momsrapporten". Vi har gjort så eftersom det inte är fel på momsrapporten i sig, däremot kan man göra fel i inställningarna och då blir förstås rapporten därefter.
 Skrivet av:  Pernilla IP: 79.102.221.60



Svar: Fel på mina inställningar för momsrapporten 2008-10-28 21:13
Ok, detta gav mig ingen vidare hjälp....
/Pernilla
 Skrivet av:  Pernilla IP: 79.102.221.60



Svar: Fel på mina inställningar för momsrapporten 2008-10-28 21:16
Du vill säkert ha hjälp att få en korrekt momsrapport. Med den information som vi får i Ditt inlägg har vi förstås inte en chans att ge Dig den hjälp som behövs. Du skriver inte vad som är fel, vilket belopp som inte stämmer ....osv. Vi måste veta vilka inställningar Du gjort för att sedan kunna säga var felet ligger.

Det bästa är om Du kontaktar vår serviceavdelning. Du får då säkert se att det finns lätta vägar även i UNI_BAS.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.184.121



Svar: Fel på mina inställningar för momsrapporten 2008-10-28 22:16
Det är ju just det som jag inte får veta...vilka fel det är, det säger bara att det inte stämmer överrens. Det är där jag behöver kunna gå in och kolla var jag gjort fel men men. Jag tar kontakt med serviceavdelningen.
 Skrivet av:  Pernilla IP: 79.102.221.60




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
7 + 4 =