Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Köpa Unibas standard 2008-05-07 13:13
Hej hopp! Jag köpte Unibas mini för ett tag sedan och märkte ganska snabbt att jag behöver unibas standard eftersom jag redovisar min moms kvartalsvis och inte helår.

Jag började att föra över min bokföring till unibas mini för år 2004 och eftersom momsen blev galet när jag gjorde bokslut undrar jag om jag kommer få en ny fil med rent år 2004 om jag upgradera till unibas standard ?

Jag vill ju ha all samlad bokföring i ett enda program.
 Skrivet av:  Benke IP: 84.216.48.242



Svar: Köpa Unibas standard 2008-05-07 19:44
Vi beklagara att Du gått omvägen via UNI_BAS-mini till UNI_BAS-standard. Vi försöker vara tydliga om skillnaderna här på hemsidan, men Du är inte ensam om att "välja fel".

Vi är å andra sidan oftast förstående och ger i många fall möjlighet att bara betala för mellanskillnaden vid uppgradering. Du har betalt 650 +moms för Mini och skulle ha fått Din nästa mini-faktura i oktober på ytterligare 650 +moms. Du betalar nu istället mellanskillnaden på 600:- kr + moms. - Kontakta oss per telefon så ska vi se om Du kvalificerar för denna form av uppgradering.

Vid uppgradering är det alltid en fördel att börja om på nytt. Man slipper då de "udda" kontonummer som finns i Mini. Ja, udda är de ju inte - tvärtom alla är jämna och slutar på 00. Vid omstart får Du normala kontonummer.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.184.121



Svar: Köpa Unibas standard 2008-05-08 22:28
Jag beklagar också. Sten på Unicell satt tom med mobilen & hjälpte mig & Anette vi som driver Allhjälpen i Umeå HB. Han hade tom tänkt sitta & lägga in alla våra verifikationer.

Sten är underbar & jag älskar människor som är som Sten.......(tolka det på rätt sätt:-)

Underbar service............

Jag trivs med mitt företag sedan UNICELL kom med i bilden.

Tack Unicell & alla medarbetare

Roger & Anette
 Skrivet av:  Allhjälpen i Umeå HB IP: 213.65.61.138




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
4 + 8 =