Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Utskrift av PG 2008-02-05 12:03
Jag har skaffat blanket med PG talnonger som jag tänkte anvnda vid mina faktura utskrifter med utskrift funktionen får fnatt och väler att skriva ut 100 tals sidor med Allt som det ska vara till artikel delen då blir det bara tomt efter med Det två lodräta linjerna som går på båda sidorna om Atikel området. Byter jag sedan tillbaka till standad utskrift funkar allt som det ska det blir lika dant på BK utskrift vad föra??? Det har inte kommit nångång så lång att jag sett nedre delen av fakturan Bör kanske säga att jag har för sökt att begränsa antalet faktura raden utan hjälp.
 Skrivet av:  Henrik Carlsson IP: 82.197.243.107



Svar: Utskrift av PG 2008-02-08 13:53
Utskrifter kan alltid vara lite knepiga att hantera eftersom olika skrivare skriver ut på olika sätt.

Under Databas/Styrning/Utskrifter finns ett antal inställningsmöjligheter.

Om man från standardinställningen BARA väljer en layout med bakgiro eller postgiro, då korrigerar UNI_BAS automatiskt för antal fakturarader etc. Gör man sedan själv andra korrigeringar kan det bli svårt att här i forum göra en utredning av inställningarna. Kontakta i så fall serviceavdelningen. Har man serviceavtal ar den kontakten kostnadsfri.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.240




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
8 + 10 =