Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Kan man börja om från början 2008-02-03 07:37
Hejsan min fråga är om man kan börja om från början och radera allt som man gjort, har lyckats sriva in fel och tycker det vore enklare att börja om från ruta 1
 Skrivet av:  Tommy IP: 81.230.15.69



Svar: Kan man börja om från början 2008-02-03 11:27
Alla vet att man inte får "sudda" i bokföringen".

MEN, det har i alla tider varit så att man aldrig kan förhindra någon att börja om. Även på den tiden man bokförde med bläck i den stora dagboken, kunde man ju faktiskt gå och köpa en ny bok och börja om i den boken. Så är det givetvis även i datorns värld. I datorn kan man ju ockå råka ut för t.ex en datorkrasch så att man MÅSTE böja om.

I UNI_BAS finns det verktyg för att nollställa. Dessa verktyg kräver att serviceavdelningen medverkar. Har
Du serviceavtal då är det bara att ringa. Saknar Du serviceavtal kan vi eventuellt hjälpa till i mån av tid. Hursomhelst - AVINSTALLERA ALDRIG PROGRAMMET - det är mycket lättare för både Dig och för oss om Du har kvar Din installation.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.240



Svar: Kan man börja om från början 2008-02-04 06:00
Jag vet att man inte ska fuska, men jag köpte det här programet och började lägga in mina inkomster/utgifter , och fick se att jag gjort fel på en del, och tycker det vore enklare att börja om
 Skrivet av:  Tommy IP: 81.230.15.69



Svar: Kan man börja om från början 2008-02-04 11:43
Det stämmer. Man kan göra som dom sa till mig i supporten en "rackarstart" då raderas de verifikationer du gjort & du får börja om igen.

Härligt med en sådan support som dom har på UNICELL och jag är jättenöjd trots att jag fick göra en rackarstart.

Bokföring är himla kuligt som mina barn brukar säga:-)

Mvh Nöjd Städare på Allhjälpen i Umeå HB
 Skrivet av:  ALLHJÄLPEN I UMEÅ HB IP: 213.65.61.97



Hur gör man en rackstart 2008-02-04 14:29
Hejsan,
Hur gör man en rackstart?, vore skönt att få ordning på pappren och inte ha en massa kludd och ändringar. mvh Tommy
 Skrivet av:  Tommy IP: 81.230.15.36



Svar: Kan man börja om från början 2008-02-04 14:47
Hej!

Ta stöd av Unicell för lösning av det här problemet!

Vi skall INTE locka folk att fixa sina tabbar på det här sättet, speciellt som man riskerar att skjuta hela sin bokföring i sank! Det kan ställa till men jämra oreda!

/ Lars B
 Skrivet av:  Lars Bergström IP: 213.80.11.2




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
5 + 7 =