Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Uppgradering? 2008-01-20 22:09
Hej,

laddade hem senaste uppgraderingn till MacOSX från 14/1. Den går inte att packa upp. Dvs om man dubbelklickar på filen så får man felmeddelande.
Och, det vore bra med någon slags "changelog" så man vet vad som ändras.... Samt en blänkare via mail till de som har supportavtal vore bra.
 Skrivet av:  Ulf Seijsing IP: 90.224.165.207



Svar: Uppgradering? 2008-01-21 21:48
Som tur är så är inte OSX lika tokigt som Windows Vista, men de har trots allt en del gemensamt. Anledningen är att både Microsoft och Apple strävar efter att göra sina system så moståndskraftiga som möjligt mot diverse virus och spam. Tyvärr slår detta lite snett ibland och gör det besvärligare för användaren att installera program.
Man kan ställa in sin dator så att den blir så spam-säker att man slipper ALLA mail.

Som väl är finns det ändå alltid vägar runt detta. Dessa kringvägar kan vara individuella för varje situation. Därför är det omöjligt att utröna just Din situation här i forum - den enda vägen till en lösning är via ett telefonsamtal med serviceavdelningen.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.37.192



Svar: Uppgradering? 2008-01-25 19:57
Ja, det var ett intetsägande svar... OK, jag ringer... Men fortfarande undrar jag om möjligheten till en changelog så man vet vad som ändrats och därmed kan avgöra om det är nödvändigt.. Och gärna en mailledes info om det för oss som har supportavtal...
Tolkar det som fler än jag är intresserad....
 Skrivet av:  Ulf Seijsing IP: 90.224.165.207




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
10 + 2 =