Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Problem vid uppgradering 2008-01-04 18:29
Försöker uppgradera min UNI_BAS i enlighet med det nyhetsbrev som nyligen skickats ut. När jag försöker öppna exe filen så får jag ett felmeddelande. "bla, bla unibas exe är ingen giltig w32 fil" någon som fått samma. Skulle vilja komma vidare med bokf i helgen med ett uppgraderat program!!!! Känns inte riktigt så akut att jag vill ringa jouren!!
Tack så länge!!
 Skrivet av:  Pernilla Ekstrand IP: 81.232.165.68



Svar: Problem vid uppgradering 2008-01-05 10:19
Detta meddelande kan kommma upp när något gått snett vid nedladdningen. Ta bort den nedladdade uppdateringsfi8len och gör ett nytt försök.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.240



Svar: Problem vid uppgradering 2008-01-05 15:10
Ok, tackar! Det ska jag nu prova med!!
 Skrivet av:  Pernilla Ekstrand IP: 81.232.165.68



Svar: Problem vid uppgradering 2008-01-05 15:23
Nej, det går inte i alla fall, får samma felmeddelande!

Nytt inlägg 080106 från pernilla:
.. har nu provat att ta bort exe filen ett antal gånger och laddat hem den på nytt. Får fortfarande samma felmeddelande, dvs att det inte är en godkänd Win32 fil. Vad ska jag göra? Ska jag ta bort hela programmet och sedan ladda hem det i sin helhet på nytt? Har backat det så för bokföringensskull är det ju ingen fara!! Se inlägg från 4 januari!
 Skrivet av:  Pernilla Ekstrand IP: 81.232.165.68



Svar: Problem vid uppgradering 2008-01-07 10:43
För att vara helt säker på att felet inte ligger på vår server eller i filen som laddas ner har jag ägnat den senasta timmen åt att göra nedladdningar från alla håll och kanter. Jag har inte stött på problem någonstans.
Skulle problemet ligga på vår server eller på vår fil, då skulle med all säkerhet detta forum översvämmas med inlägg i denna tråd. Alltså, min slutledningsförmåga säger mig att vi kanske ska söka felet i Din dator. Eftersom det då inte kan vara något allmänintresse i detta, kanske jag får be Dig att ringa till vår serviceavdelning istället så har vi lättare att via telefon utreda var felet ligger.
Det är förstås tråkigt att vi inte direkt här i forum kan hjälpa Dig, men vi är övertygade om att det finns en lösning på problemet.
OBS! Avinstallera aldrig programmet- det ger bara mångfalt mycket mer besvär.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.240




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
5 + 2 =