Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Problem efter uppdatering 2007-11-22 20:59
När jag bokför brukar jag kontrollera banksaldot mot bokföringen varje månadsskifte, o det har aldrig varit ngr problem. För ngr veckor sedan uppgraderade jag programmet Unibas.mini, och till min förvåning så stämmer inte saldot längre. Jag ser verifikationerna en o en, men banksaldot stämmer inte med kontoutdraget, går jag in o söker på den sista bokförda månaden under "spåra konto" - 2bank" så visas bara en verifikation, går jag in på månaden innan så finns alla verifikat med. går jag in o söker verifikaionerna direkt under "spåra verifikat" så finns de snyggt uppradade och rätt konterade.

Är annars nöjd med programmet och vill fortsätta att använda det, så hur betalar man för det nya året och för uppdateringen ?
 Skrivet av:  Monica IP: 87.96.155.4



Svar: Problem efter uppdatering 2007-11-22 22:23
Det Du beskriver äe inget allmänt fel som vi känner till. Vi kan säkert lösa det men vi måste titta närmare på vad som liger bakom Din beskrivning. Kontakta oss via telefon.

Vi har ännu inte fakturerat den nya årsavgiften för UNI_BAS-mini. Vi har beslutat att inte skicka någon ny faktura till dem som köpt programmet efter den 1 augusti, men den som köpt tidigare kommer inom kort att få faktura för nästa år.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.36.41




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
10 + 7 =